Audyt działań marketingowych

 

Audyt to analiza i ocena dotychczas przeprowadzonych działań. To możliwość spojrzenia na swój biznes z “lotu ptaka” i przyjrzenia się jego mocnym i słabym stronom.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt:

1. sprawdzisz gdzie leży przyczyna Twoich niepowodzeń (np. brak klientów)

2. dowiesz się co należy zmienić/poprawić, aby Twoje działania nabrały tempa i abyś mogła realizować swoje cele biznesowe
3. uporządkujesz swoje dotychczasowe działania
4. będziesz wiedzieć w jakim kierunku masz iść
5. zyskasz nową energię do działania

Zasady audytu:

Aby wesprzeć Cię  w Twoich działaniach Najpierw muszę poznać Twój biznes i Twoje potrzeby, oczekiwania, dowiedzieć się co robiłaś do tej pory itd. Dlatego na początku poproszę Cię o wypełnienie ankiety (formularz z pytaniami otrzymasz ode mnie).  Może się zdarzyć, że będę miała jeszcze dodatkowe pytania. I dopiero w drugim kroku na podstawie  przystępuję do analizy Twojej sytuacji i opracowania zaleceń, które pozwolą Ci na realizację Twoich biznesowych celów.

Co otrzymujesz:

1. analizę prowadzonych działań marketingowych (dokument pdf)
2. opracowanie rekomendacji/zaleceń dalszych działań (dokument pdf)
3. 1h konsultacji na Skype z podsumowaniem/omówieniem audytu i zaleceń

Koszt audytu 500 PLN netto (FV)


Nie zastanawiaj się zbyt długo. Razem możemy zdziałać więcej!