POZNAJ EBOOKA,

dla początkujących w biznesie online, którzy chcą się nauczyć sprzedawać

w mediach społecznościowych.

TEN EBOOK to kompleksowy praktyczny poradnik marketingu

i sprzedaży produktów online (takich jak kursy online, ebooki itp.)


Sprawdzam szczegóły!


Sprzedaż to PROCES.

Samo stworzenie oferty i reklamy sprzedażowej nie zapewni Ci sprzedaży,

z której możesz spokojnie się utrzymać.

Sprzedaż to suma wielu działań. A kampania sprzedażowa to jej ostatni etap i wcale nie ten najważniejszy.

łagodnie krok po kroku wprowadzi Cię w świat biznesu online

pozwoli zrozumieć co jest ważne i na czym koniecznie się skupić, a co bez skrupułów odrzucić

pokaże jak dotrzeć, pozyskać zainteresowanie klientów i przeprowadzić ich "za rękę"
do zakupu

pomoże Ci zaplanować działania poprzedzające sprzedaż, zbudować swoją
wiarygodność (i markę) online, dotrzeć do (właściwych) klientów i w końcu zacząć sprzedawać

pokaże Ci najprostszą i najkrótszą drogę do pierwszej sprzedaży

pozwoli Ci ruszyć z biznesem, a po jego przeczytaniu będziesz wiedziała od czego
zacząć i jak działać skutecznie. I przede wszystkim pozwoli Ci "oswoić" sprzedaż

Ten model sprzedaży opiera się o:
(z)budowanie relacji z klientem i stworzenie sytucji win-win dla obydwu stron
dzielenie się wartościowym contentem (wiedzą)
docieranie do klientów zainteresowanych Twoją ofertą, a nie do przypadkowych osób
o zachęcanie i naprowadzanie klientów na Ciebie dzięki odpowiedniej komunikacji,
a nie o wciskanie i bombardowanie mailami sprzedażowymi

A sam EBOOK:

Z EBOOKIEM zaplanujesz wszytkie etapy i to w oparciu o model sprzedażowy, który zapewni Ci stabilne, przewidywalne i regularne dochody w najkrótszym możliwym czasie i pozwoli uniknąć tego czego obawia się większość osób przedsiębiorczych (trafiania do osób przypadkowych, "wciskania", bycia nachalnym i tego, że jednak nikt nie kupi).

Zobacz co znajdziesz w EBOOKU

Okryj najkrótszą i najprostszą drogę do celu.

01 OD CZEGO ZACZĄĆ?
Aby Twoje działania miały sens i przyniosły efekty, a nie były stratą czasu i energii zaczniesz od określenia podstaw.

01.01 Dlaczego powinnaś zacząć (działać) z wizją końca?
01.02 Na jakie 3 pytania trzeba mieć odpowiedź zanim przejdziesz do działania?
01.03 Po co Ci marka i jak ją budować?
01.04 Jak stworzyć kalendarz produktów, na których chcesz zarabiać?
01.05 Jak określić ile potrzebujesz pieniędzy, aby się utrzymać (i rozwijać biznes)


02 SKĄD WZIĄĆ KLIENTÓW?
Dowiesz się też jak krok po kroku zbudować listę klientów zainteresowanych Twoją ofertą i przygotować ich do zakupu.

02.01 Co to jest lista mailingowa i dlaczego jej potrzebujesz do sprzedaży?
02.02 3 argumenty za budowaniem własnej listy mailingowej (zamiast like’ów i followersów w kanałach społecznościowych)
02.03 Jak (szybko) zbudować listę i jak sprawić, aby lista rosła?
02.04 Czy muszę mieć gotowy pomysł na produkt, aby budować listę?
02.05 Co to są ciepłe i zimne leady i dlaczego potrzebujesz tych pierwszych oraz jak „ogrzać” zimne leady, aby stały się ciepłymi?
02.06 Co zrobić, żeby nie zmarnować kontaktów zebranych na liście?
02.07 3 błędy „kilery” listy mailingowej, przez które masz listę, a nie masz sprzedaży

03 JAK ZACZĄĆ SPRZEDAWAĆ (BEZ STRESU)?
Zaplanujesz i przeprowadzisz pierwszą sprzedaż wybranego przez Ciebie cyfrowego produktu edukacyjnego.

03.01 3 elementy, których będziesz potrzebować aby rozpocząć sprzedaż
03.02 Jaki produkt wybrać najlepiej do pierwszej sprzedaży (moje 3 typy i kryteria jakimi kierowałam się przy ich wyborze)?
03.03 4 bezpieczne sposoby jak sprawdzić zainteresowanie swoją ofertą, aby nie wpędzić się w niepotrzebne koszty
03.04 Jaką metodę sprzedaży online wybrać - evergreen czy launch, a może jeszcze coś innego?
03.05 Ile produktów powinnaś mieć w ofercie, aby dobrze zarabiać i rozwijać biznes?
03.06 Jak podkręcić sprzedaż mając tylko jeden produkt w ofercie?
03.07 Jak zaplanować i przeprowadzić sprzedaż nie mając jeszcze gotowego produktu?
03.08 Jak zmobilizować potencjalnych zainteresowanych do zakupu?
03.09 Jak określić założenia sprzedażowe dla pierwszejsprzedaży?
03.10 Jaką strategię sprzedażową wybrać (3 najczęściejstosowane)?
03.11 Jak zaplanować skuteczny "event" sprzedażowy krok pokroku (na przykładzie webinaru)?

A teraz sprawdź sama czy ebook Ci się przyda!

Pobieram bezpłatne rozdziały ebooka!

Zastanawiasz się jeszcze czy EBOOK jest dla Ciebie?

  • zacząć sprzedawać w ciągu tygodni nawet jeśli jesteś nowa na rynku i nikt o Tobie jeszcze nie słyszał

  • zacząć regularnie zarabiać na swojej wiedzy w sieci sprzedając edukacyjne produkty cyfrowe lub/i konsultacje online

  • prostych rozwiązań w miejsce skomplikowanych lejków sprzedażowych

  • zaplanować sprzedaż e-booka, kursu online

  • przenieść część swojej działalności do sieci lub po prostu rozkręcić biznes online od podstaw

  • masz dość kręcenia się w koło i czekania na rezultaty

  • zarabiać na autopilocie, zamiast być uwiązanym 10 godzin dziennie przed komputerem(nie mylić tego z nic nie robieniem)

  • aby minimum działań dawało maximum efektów

  • chcesz regularnie zarabiać (nie od premiery do premiery)

  • przede wszystkim prowadzić biznes w zgodzie ze sobą, tym co dla Ciebie ważne i zasobami jakimi dysponujesz (szczególnie czasem)

Polecam Ci ten ebook, jeśli chcesz:

Ebook nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • uważasz, że biznes "zrobi się" sam

  • szukasz trików, sztuczek i innych sposobów zamiast postawić na poznanie klienta, zbadanie rynku oraz systematyczne i powtarzalne działania

  • nie zaangażujesz się i nie podejmiesz działania

  • "kolekcjonujesz" wiedzę, ale z niej nie korzystasz

  • nie planujesz w najbliższym czasie własnego biznesu

  • chcesz zarabiać na sprzedaży innych produktów niż ebooki czy kursy

EBOOK na jeden rzut oka!

pytania pomocnicze
ćwiczenia/zadania
checklista

PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI

KONKRETNE PRZYKŁADY/SCHEMATY/STRATEGIE

słowniczek pojęć
lista narzędzi przydatnych do budowania biznesu online

PRZYDATNE DODATKI

Wszystko po to, abyś nie musiała sama wertować internetu czy co gorsza uczyć się na własnych błędach i wytracać cennego czasu.

KOMPLEKSOWY PORADNIK O MARKETINGU I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW ONLINE


3 części, 23 rozdziały, 117 stron


Promocyjna CENA EBOOKA: 49 97 zł (z VAT)

Kupuję ebooka!

Przeczytaj ebooka zanim zaplanujesz swoją pierwszą sprzedaż.

Z kodem rabatowym ebook49 kupisz go teraz w lepszej cenie

Zobacz też PAKIET EBOOK + KURS ONLINE

  • od czego zacząć prace nad lejkiem
  • jak kupuje klient i jakie to ma przełożenie na Twoje działania
  • lead magnet, czyli jak stworzyć magnes na klientów
  • jak zaplanować i przeprowadzić sprzedaż nie mając jeszcze gotowego produktu
  • OTO (one-time-offer) jako element lejka sprzedażowego
  • kampania sprzedażowa
  • jaką metodę sprzedaży online wybrać
  • jak zorganizować wydarzenie sprzedażowe (na przykładzie webinaru)
  • jak zmobilizować potencjalnych zainteresowanych do zakupu
  • automatyzacja lejka (niezbędne narzędzia: strona zapisu i strona sprzedaży i ich najważniejsze elementy)
  • jak mierzyć efektywność lejka na poszczególnych etapach
  • Twój system monitorowania skuteczności i doskonalenia lejka

12 LEKCJI (nagrań) + PDFY

+ DODATKOWO

Wartość PAKIETU to 594 zł

  • gotowe schematy lejków dla ebooka/kursu online/programu edukacyjnego
  • szablony do planowania wydarzeń sprzedażowych
  • przykłady maili sprzedażowych

Cena pakietu to 350 zł (z VAT)

Biorę pakiet!

W pakiecie oprócz ebooka Jak sprzedawać (bez stresu) w mediach społecznościowych? otrzymujesz kurs online Zaprojektuj lejek sprzedażowy dla swojego produktu online, który jest jego uzupełnieniem i pomoże Ci stworzyć zautomatyzowany "system" docierania i pozyskiwania klientów

Oferta dostępna w przedsprzedaży. Premiera lipiec 2021

WORKBOOK (pdf)

  • Zeszyt ćwiczeń, z którym krok po kroku rozplanujesz lejek sprzedażowy dla swojego ebooka, kursu lub innego dowolnego produktu online

Kto za tym (wszystkim) stoi?

Ja, czyli Paulina Trocińska.

Moja historia jest podobna do wielu innych.

Przez lata w korpo (w marketingu), a od 3 lat w prowadzę projekt RUSZ STRATEGIĘ i ułatwiam innym przedsiębiorczym start z biznesem online.


Moja specjalność to marketing strategiczny i budowanie marek (także marek pracodawców), a mój cel to pokazać jak największej liczbie z Was, że warto podejść strategicznie do swojego biznesu i jak to zrobić.


Bo strategicznie = skutecznie.

A strategia to nie strata czasu tylko wyraz poważnego podejścia do biznesu i jedyna gwarancja wyników finansowych, także Twojego biznesu.


Chcesz być skuteczna w swoich działaniach i nie czekać latami na pierwszą sprzedaż? Pracujmy razem.