MPS01: Jak określić kto jest klientem mojego biznesu?
W tym odcinku dowiesz się:
co powinnaś zrobić, aby określić kto jest klientem Twojego biznesu
skąd brać dane/informacje o kliencie
na jakie pytania powinnaś sobie odpowiedzieć
jakie narzędzia pomogą Ci stworzyć profil Twojego klienta
POSŁUCHAJ
Ciekawostki i linki z tego odcinka: Google Analitycs – to narzędzie do analizy statystyk stron www, które zbierze dane o Twoim kliencie dla i za Ciebie. Google Forms – bezpłatne narzędzie do tworzenia ankiet Typeform – narzędzie online, które pozwoli Ci na stworzenie szybko i prosto ankiety. Alternatywa dla Google Form.W wersji podstawowej bezpłatne. Personapp – narzędzie online do tworzenia person Mapa empatii – technika albo jak wolisz narzędzie design thinking, która pozwoli Ci na wejście w “buty” klienta i ułatwi stworzenie profilu Twojego idealnego klienta. Wzór mapy empatii znajdziesz w pliku PDF.
Zadaj mi pytanie Masz dla mnie wiadomość lub chcesz zadać mi pytanie, na które odpowiem Ci w jednym z odcinków podcastu? Napisz do mnie na kontakt@ruszstrategie.pl
Twoim zdaniem Która ze wskazówek jest dla Ciebie najbardziej przydatna? Co utkwiło Ci najbardziej po przesłuchaniu tego odcinka? Podziel się w komentarzu z innymi przedsiębiorczymi kobietami, które podobnie jak Ty chcą rozwijać swój biznes.
A jeśli jednak wolisz czytać, to możesz pobrać podcast jako PDF klikając w ten LINK.
Ale skorzystasz najbardziej, jeśli wysłuchasz podcastu i zajrzysz do pliku PDF. Bo PDF jest uzupełnieniem podcastu, a nie jego dosłowną kopią 1:1.
A jeśli uważasz, że ten podcast może przydać się innym, to śmiało – podziel się:)
I DOŁĄCZ DO MNIE NA FACEBOOKU Jeśli chcesz wiedzieć jak prowadzić działania marketingowe z głową i realizować swoje marzenia o dochodowym biznesie lub marce.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej na temat jak wykorzystywane są pliki cookie znajdziesz w Polityce Prywatności. dowiedz się więcej.