MPS01: Jak określić kto jest klientem mojego biznesu?

 

W tym odcinku dowiesz się:

  • co powinnaś zrobić, aby określić kto jest klientem Twojego biznesu
  • skąd brać dane/informacje o kliencie
  • na jakie pytania powinnaś sobie odpowiedzieć
  • jakie narzędzia pomogą Ci stworzyć profil Twojego klienta


POSŁUCHAJ

 

Ciekawostki i linki z tego odcinka:
Google Analitycs – to narzędzie do analizy statystyk stron www, które zbierze dane o Twoim kliencie dla i za Ciebie.
Google Forms – bezpłatne narzędzie do tworzenia ankiet
Typeform –  narzędzie online, które pozwoli Ci na stworzenie szybko i prosto ankiety. Alternatywa dla Google Form.W wersji podstawowej bezpłatne.
Personapp – narzędzie online do tworzenia person

Mapa empatii – technika albo jak wolisz narzędzie design thinking, która pozwoli Ci na wejście w “buty” klienta i ułatwi stworzenie profilu Twojego idealnego klienta. Wzór mapy empatii znajdziesz w pliku PDF.

Zadaj mi pytanie
Masz dla mnie wiadomość lub chcesz zadać mi pytanie,  na które odpowiem Ci w jednym z odcinków podcastu? Napisz do mnie na kontakt@ruszstrategie.pl

Twoim zdaniem
Która ze wskazówek  jest dla Ciebie najbardziej przydatna? Co utkwiło Ci najbardziej po przesłuchaniu tego odcinka? Podziel się w  komentarzu  z innymi przedsiębiorczymi kobietami, które podobnie jak Ty chcą rozwijać swój biznes.

A jeśli jednak wolisz czytać, to możesz pobrać podcast jako PDF klikając w ten LINK.
Ale skorzystasz najbardziej, jeśli wysłuchasz podcastu i zajrzysz  do pliku PDF. Bo PDF jest uzupełnieniem podcastu, a nie jego dosłowną kopią 1:1.

A jeśli uważasz, że ten podcast może przydać się innym, to śmiało – podziel się:)
I DOŁĄCZ DO MNIE NA FACEBOOKU
Jeśli  chcesz wiedzieć jak prowadzić działania marketingowe z głową i realizować swoje marzenia o dochodowym biznesie lub marce.