o jakich 6 rzeczach powinnaś pamiętać, aby skuteczne promować swój biznes
czy mając biznes online warto promować się poza siecią i odwrotnie czy prowadząc biznes stacjonarny czy warto promować się w sieci i czy to w ogóle ma sens?
czy jest jakaś różnica między promowaniem biznesu w sieci i poza nią?
na jakiej strategii, polecam oprzeć Ci promocję Twojego biznesu i dlaczego
jak możesz promować biznes w sieci i poza nią niezależnie czy masz biznes online czy stacjonarny (lista 15 pomysłów na start, żebyś nie miała wymówek, że nie masz kompletnie pomysłów jak się promować)
POSŁUCHAJ:
Ciekawostki i linki z tego odcinka: SMART– model, po który warto sięgnąć definiując cele Permission marketing – czyli marketing za przyzwoleniem, który polega na tym, że klient dostaje tylko to na co wyraził zgodę. Jeśli interesuje Cię ten temat, to więcej o permission marketingu znajdziesz w książce Setha Godina o tym samym tytule.
Zadaj mi pytanie Masz dla mnie wiadomość lub chcesz zadać mi pytanie, na które odpowiem Ci w jednym z odcinków podcastu? Napisz do mnie na kontakt@ruszstrategie.pl
Twoim zdaniem Która ze wskazówek jest dla Ciebie najbardziej przydatna? Co utkwiło Ci najbardziej po przesłuchaniu tego odcinka? Podziel się w komentarzu z innymi przedsiębiorczymi kobietami, które podobnie jak Ty chcą rozwijać swój biznes.
A jeśli jednak wolisz czytać, to możesz pobrać podcast jako PDF klikając w LINK. Chociaż muszę Ci uprzedzić w tym miejscu, że skorzystasz najbardziej, jeśli wysłuchasz podcastu i zajrzysz do pliku PDF. Bo PDF jest uzupełnieniem podcastu, a nie jego dosłowną kopią 1:1.
A jeśli uważasz, że ten podcast może przydać się innym, to śmiało – podziel się:)
I DOŁĄCZ DO MNIE NA FACEBOOKU Jeśli chcesz wiedzieć jak prowadzić działania marketingowe z głową i realizować swoje marzenia o dochodowym biznesie lub marce.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej na temat jak wykorzystywane są pliki cookie znajdziesz w Polityce Prywatności. dowiedz się więcej.