8 podpowiedzi, jak planować aby te plany realizować

Dobra wiadomość jest taka,  że planowanie działań marketingowych nie różni się niczym od planowania innych projektów. Musi być cel, termin i mechanizm, proces, lub jak wolisz system, który doprowadzi Cię do tego celu (i tego mechanizmu uczę na moim kursie online, ruszamy w październiku, a tutaj możesz dopisać się na listę oczekujących!) Znasz to? Wszystko...

Jak planować marketing w oparciu o metodę”12 tygodniowy rok”?

Jakiś czas temu (pewnie jakiś rok temu albo coś koło tego) trafiłam na jednej z FB grup na wpis o tej metodzie. Ktoś pisał o swoich doświadczeniach , polecał książkę “12 tygodniowy rok, osiągnij w 12 tygodni więcej niż inni w 12 miesięcy” (autorzy to Brian P. Morgan i Michael Lennington). Więc spróbowałam i ja...

5 powodów, które przekonają Cię do planowania działań marketingowych.

Nawet nie wiesz ile razy to słyszałam: Po co planować? Przecież to strata czasu. Zamiast planować lepiej działać. Planowanie biznesu mi nie zbuduje. itd. itp. Samo planowanie biznesu Ci nie zbuduje, ale  działanie bez planu też nie. Najsensowniej jest działać mając plan. Ja jestem absolutnie za planowaniem. Oczywiście na siłę nikogo do swoich racji przekonywać...

Jak sprzedaję, czyli o moim podejściu do tematu słów kilka

Być może zachęcona tytułem weszłaś na ten wpis oczekując konkretnej instrukcji jak sprzedaję. Dlatego zanim przejdę dalej to jestem Ci winna wyjaśnienie. Nie podam Ci gotowej instrukcji (nad tym możemy popracować podczas warsztatów Wsparcie na starcie, jeśli zdecydujesz się dołączyć), za to podzielę się z Tobą moim podejściem i filozofią sprzedaży, którą stosuję u siebie. ...

Jak sprawdzić czy Twój marketing działa?

Monitorowanie działań, które prowadzisz powinno być wpisane w planowanie skutecznego marketingu Twojego biznesu. Dzięki temu będziesz podejmować trafne decyzje, które pomogą Ci rozwinąć biznes. Mimo to często tego nie robimy. Po części na pewno dlatego, że nie wiemy jak do tego podejść. Dlatego tematem tego wpisu będą metryki pirackie. Czyli narzędzie, które Ci pozwoli zmierzyć...

3 kroki do bardziej skutecznych działań marketingowych

Te 3 kroki  przywołane w tytule to STP, czyli segmentacja-targetowanie-pozycjonowanie. Na nich opiera się strategia marketingowa (działania) każdego biznesu. A przynajmniej powinna.  Przyjrzyjmy się im bliżej. #Krok 1 Segmentacja = wyodrębnienie różnych grup adresatów Twoich działań Nie ma czegoś takiego jak produkt uniwersalny. A kierowanie produktu do wszystkich to kierowanie produktu do nikogo. Rynek nie ...

4 błędy, które utrudniały mi rozwinięcie skrzydeł

Ten wpis jest chyba najbardziej osobistym jak do tej pory. Chcę Ci na swoim własnym przykładzie pokazać błędy jakie popełniłam budując swój biznes, a które utrudniały i opóźniały mi rozwinięcie skrzydeł. Jeśli w ten sposób pomogę, skłonię do przemyśleń na temat prowadzonych działań, choć jedną z Was, osób czytających ten wpis, to mój cel zostanie...

Jak przeprowadzić klienta po ścieżce zakupowej?

Bez wątpienia pomoże Ci w tym wartościowy content.Pytanie co ten content powinien mieć w sobie, jaki powinien być, aby pomóc pokonać klientowi drogę od momentu pierwszego kontaktu z Twoją marką do regularnych zakupów? Przygotowałam krótką podpowiedź jak dopasować content do poszczególnych etapów procesu zakupowego klienta. Uświadomienie potrzeby Celem na tym etapie jest przyciągnięcie uwagi i edukacja klienta, a...

4 etapy budowania własnego biznesu

Prowadzisz albo planujesz w najbliższym czasie otworzyć  własną działalność?Chcesz rozwijać skutecznie swój biznes online albo stacjonarny? Albo budować swoją markę ekspercką?Zastanawiałam się  jak mogę Ci to ułatwić. I tak pojawił się pomysł na ten wpis, w którym rozpisałam 4 KLUCZOWE ETAPY BUDOWANIA WŁASNEGO rentownego BIZNESU, a następnie podlinkowałam je do dodatkowych materiałów, gdzie znajdziesz  wiele...

Trendy marketingowe 2019, dzięki którym rozwiniesz swój biznes

Jeśli prowadzisz lub planujesz biznes to czytaj dalej.Nadchodzący  rok to dalsza ewolucja  i wykorzystanie potencjału trendów już istniejących. Oto mój osobisty ranking tych trendów, które najbardziej przysłużą się Twojemu biznesowi: Content marketing Content nadal jest królem, ale królową jest dystrybucja albo jak wolisz promocja. Bez niej nawet najciekawszy i najbardziej wartościowy content jest bezużyteczny, bo...

Co zrobić jeśli biznes nie idzie?

SZAŁU NIE MA. Ile razy tak pomyślałaś patrząc na wyniki sprzedażowe swojego biznesu albo na dochód z ostatniego miesiąca? Gimnastykujesz  się na wszelkie możliwe sposoby a efekty są dalekie od tego co można by nazwać sukcesem? Wyjścia są dwa. Albo odpuszczasz i  szukasz innego zajęcia np. wracasz na etat albo znajdujesz przyczynę, bo przecież nie po...

5 pomysłów jak przetrwać zanim Twój biznes zacznie zarabiać

Zazwyczaj (bo nie  mówimy  tu o sytuacjach wyjątkowych) zanim klienci zaczną szukać możliwości współpracy z Tobą upłynie trochę czasu. Ile? To zależy od Ciebie, od tego czy i jak przygotujesz swój biznes do startu, czy masz plan, od tego jak  pracujesz,  od Twojej  motywacji i tego czy prokrastynacja to Twoje drugie imię, czasu który możesz i zdecydujesz się przeznaczyć na...